Pagrindinė informacija

Šios taisyklės ir sąlygos taikomos sutartims, sudaromoms nuotoliniu būdu internetinėje parduotuvėje, esančioje domeno pavadinime www.ajurshop.lt (toliau – elektroninė parduotuvė arba internetinė parduotuvė), tarp pardavėjo ir pirkėjo, kuris yra vartotojas.

Vartotojas yra fizinis asmuo, kuris, sudarydamas ir vykdydamas vartojimo sutartį, veikia ne verslo, profesijos ar veiklos srityje. Verslo subjekto atliekamiems pirkimams taikomos komercinės teisės nuostatos.

Pardavėjas ir internetinės parduotuvės operatorius yra
Įmonės pavadinimas: AjurShop s. r. o.
Būstinė: Tupolevova 1009/8, 851 01 Bratislava, Slovakija
įm. k.: 51117657
TIN: 2120599283
PVM MK: SK2120599283
Įmonė įregistruota Bratislavos III miesto teismo komerciniame registre, skyrius: Sro, įrašo Nr.: 122868/B.

El. pašto adresas: kontaktas@ajurshop.lt

Užsakymas ir sutarties sudarymas

Pirkėjo užpildyto užsakymo išsiuntimas laikomas pasiūlymu sudaryti sutartį pagal pardavėjo pasiūlymą elektroninėje parduotuvėje. Sutartis sudaroma pardavėjui patvirtinus užsakymą.

Prekių kainos

Visos elektroninėje parduotuvėje esančių produktų kainos yra galutinės, įskaitant visus mokesčius. Pardavėjas yra PVM mokėtojas. Į gaminio kainą neįskaičiuotos pristatymo išlaidos. Jos nurodytos https://ajurshop.lt/pristatymas-ir-mokejimas/. Be to, pristatymo išlaidos nurodomos pirkinių krepšelyje, taip pat užsakymo formoje prieš pildant užsakymą, kur pirkėjas taip pat mato bendrą užsakymo kainą, įskaitant pristatymo išlaidas.

Apmokėjimas už prekes

Pardavėjas priima apmokėjimą už užsakytas prekes būdais, nurodytais https://ajurshop.lt/pristatymas-ir-mokejimas/ ir užsakymo formoje prieš užpildant užsakymą. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą elektroninėje parduotuvėje, privalo sumokėti Pardavėjui užsakytų prekių kainą.

Prekių pristatymas

Jei gaminio pristatymo terminas nenurodytas, pardavėjas pristato prekes pirkėjui ne vėliau kaip per 30 dienų. Tačiau įprastas pristatymo terminas yra 2-3 dienos.

Prekės laikomos Pirkėjo gautomis tuo metu, kai Pirkėjas arba Pirkėjo paskirta trečioji šalis (išskyrus vežėją) priima visas užsakytų prekių dalis, arba jei: a) Pirkėjo vienu užsakymu užsakytos prekės pristatomos atskirai – tuo metu, kai priimamos paskutinės pristatytos prekės, b) prekės pristatomos keliomis dalimis ar vienetais – tuo metu, kai priimama paskutinė dalis ar vienetas, c) prekės pristatomos pakartotinai per tam tikrą laikotarpį – tuo metu, kai priimamos pirmosios pristatytos prekės.

Skundų nagrinėjimo tvarka

Pardavėjas atsako už prekių defektus, kai jas gauna Pirkėjas. Naudotų prekių atveju pardavėjas neatsako už defektus, atsiradusius dėl jų naudojimo ar nusidėvėjimo. Prekių, parduodamų už mažesnę kainą, atveju pardavėjas neatsako už defektus, dėl kurių buvo sutarta mažesnė kaina. Išskyrus atvejus, kai prekės yra greitai gendančios arba naudotos, pardavėjas atsako už defektus, atsiradusius po to, kai prekės buvo gautos per garantinį laikotarpį (garantija).

Naujoms prekėms taikomas 24 mėnesių garantinis laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo tada, kai pirkėjas gauna prekes. Naudotų prekių garantijos laikotarpis yra 12 mėnesių. Jei ant parduodamos prekės, jos pakuotės arba prie jos pridedamoje instrukcijoje nurodytas naudojimo laikotarpis, garantinis laikotarpis nesibaigia anksčiau, nei baigiasi šis laikotarpis. Pirkėjas turi pareikšti pretenziją dėl greitai gendančių prekių ne vėliau kaip kitą dieną po jų įsigijimo.

Garantinis sertifikatas išduodamas pirkėjo prašymu. Pretenzijai pareikšti pakanka pirkimą patvirtinančio dokumento.

Jei prekė turi trūkumų, kuriuos galima pašalinti, pirkėjas turi teisę reikalauti, kad jie būtų pašalinti nemokamai, laiku ir tinkamai. Pardavėjas privalo pašalinti defektą be nepagrįsto delsimo.

Vietoj defekto pašalinimo pirkėjas gali reikalauti pakeisti daiktą arba, jei defektas susijęs tik su daikto dalimi, pakeisti tą dalį, jei dėl to pardavėjas nepatiria neproporcingai didelių išlaidų, palyginti su prekių kaina ar defekto rimtumu. Pardavėjas, užuot šalinęs defektą, visada gali pakeisti nekokybišką daiktą kitu, neturinčiu defekto, jei tai nesukelia didelių nepatogumų pirkėjui. Jeigu yra trūkumas, kurio negalima pašalinti ir kuris trukdo tinkamai naudoti daiktą kaip daiktą be trūkumų, pirkėjas turi teisę reikalauti, kad daiktas būtų pakeistas nauju arba atsisakyti sutarties. Tokias pat teises pirkėjas turi ir tuo atveju, jei trūkumus galima pašalinti, tačiau pirkėjas negali tinkamai naudotis daiktu dėl to, kad trūkumas po remonto pasikartoja arba yra daugiau trūkumų. Jei yra kitų nepašalinamų defektų, pirkėjas turi teisę į pagrįstą daikto kainos nuolaidą.

Teisės, kylančios iš atsakomybės už defektus, įgyvendinamos Pardavėjo adresu AjurShop s. r. o., Tupolevova 1009/8, 851 01 Bratislava, Slovakijos Respublika. Tačiau jei garantiniame talone nurodytas garantinis servisas, kuris yra Pardavėjo buveinėje arba arčiau Pirkėjo esančioje vietoje, Pirkėjas teisę į remontą įgyvendina garantiniame servise. Garantinis servisas privalo atlikti remontą ne vėliau kaip per 30 dienų.

Jei gaminys pakeičiamas nauju, garantijos laikotarpis prasideda iš naujo nuo naujo gaminio gavimo. Tas pats galioja, jei keičiama dalis, kuriai buvo suteikta garantija.

Skundo išsprendimas suprantamas kaip skundo procedūros užbaigimas perduodant sutaisytą gaminį, pakeičiant gaminį, grąžinant gaminio pirkimo kainą, sumokant pagrįstą nuolaidą gaminio kainai, raštu pakviečiant perimti įvykdymą arba motyvuotai atsisakant.

Kai pateikiamas skundas, Pardavėjas nustato skundo nagrinėjimo būdą iš karto arba sudėtingais atvejais – ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo skundo gavimo dienos, o pagrįstais atvejais, ypač jei reikia atlikti sudėtingą techninį produkto ar paslaugos būklės įvertinimą, – ne vėliau kaip per 30 dienų nuo skundo gavimo dienos. Nustačius skundo nagrinėjimo būdą, skundas nagrinėjamas nedelsiant; pagrįstais atvejais skundas gali būti nagrinėjamas vėliau, tačiau skundo nagrinėjimas negali užtrukti ilgiau kaip 30 dienų nuo skundo pateikimo dienos. Pasibaigus skundo nagrinėjimo laikotarpiui, pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties arba turi teisę pakeisti gaminį į naują gaminį.

Jei Pirkėjas pateikė pretenziją dėl gaminio per pirmuosius 12 mėnesių nuo jo įsigijimo, Pardavėjas gali atmesti pretenziją tik remdamasis profesionaliu vertinimu; nepriklausomai nuo profesionalaus vertinimo rezultatų, Pardavėjas nereikalauja, kad Pirkėjas apmokėtų profesionalaus vertinimo išlaidas ar bet kokias kitas su profesionaliu vertinimu susijusias išlaidas. Pardavėjas pateikia Pirkėjui profesionalaus vertinimo, kuriuo pagrindžiamas pretenzijos atmetimas, kopiją per 14 dienų nuo pretenzijos pateikimo dienos. Jei Pirkėjas pateikė pretenziją dėl gaminio praėjus 12 mėnesių nuo jo įsigijimo dienos ir Pardavėjas ją atmetė, Pardavėjas pretenzijos nagrinėjimo dokumente nurodo, kam Pirkėjas gali siųsti gaminį ekspertiniam įvertinimui. Jei gaminys siunčiamas nurodytam asmeniui atlikti ekspertinį vertinimą, ekspertinio vertinimo išlaidas, taip pat bet kokias kitas su tuo susijusias pagrįstai patirtas išlaidas padengia pardavėjas, neatsižvelgiant į ekspertinio vertinimo rezultatus. Jei pirkėjas ekspertinio vertinimo metu įrodo pardavėjo atsakomybę už defektą, pirkėjas gali pakartotinai pareikšti pretenziją; kol atliekamas ekspertinis vertinimas, garantinis laikotarpis nesibaigia. Pardavėjas privalo per 14 dienų nuo pakartotinės pretenzijos pateikimo dienos atlyginti pirkėjui visas išlaidas, patirtas atliekant ekspertinį vertinimą, taip pat visas pagrįstai patirtas susijusias išlaidas. Pakartotinai pareikštas reikalavimas negali būti atmestas.

Pardavėjas privalo išduoti Pirkėjui patvirtinimą, kai pateikia pretenziją. Jei pretenzija pateikiama elektroniniu paštu, Pardavėjas privalo nedelsdamas įteikti Pirkėjui pretenzijos patvirtinimą; jei patvirtinimo neįmanoma įteikti iš karto, jis turi būti įteiktas be nepagrįsto delsimo, bet ne vėliau kaip kartu su pretenzijos įrodymu; pretenzijos patvirtinimo įteikti nereikia, jei Pirkėjas turi galimybę pretenziją įrodyti kitu būdu.

Prekių grąžinimas – sutarties atsisakymas nenurodant priežasties

Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties nenurodydamas priežasties per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos. Šia teise gali pasinaudoti tik vartotojas.

Prekės laikomos Pirkėjo gautomis tuo metu, kai Pirkėjas arba Pirkėjo paskirta trečioji šalis (išskyrus vežėją) priima visas užsakytų prekių dalis, arba jei: a) Pirkėjo vienu užsakymu užsakytos prekės pristatomos atskirai – tuo metu, kai priimamos paskutinės pristatytos prekės, b) prekės pristatomos keliomis dalimis ar vienetais – tuo metu, kai priimama paskutinė dalis ar vienetas, c) prekės pristatomos pakartotinai per tam tikrą laikotarpį – tuo metu, kai priimamos pirmosios pristatytos prekės.

Pirkėjas negali atsisakyti sutarties, kurios dalykas yra:

  • prekių, pagamintų pagal specialius vartotojo reikalavimus, prekių, pagamintų pagal užsakymą, arba prekių, skirtų specialiai vienam vartotojui, pardavimas;
  • prekių, kurios gali greitai sugesti arba greitai gesti, pavyzdžiui, maisto produktų, kuriems nustatytas tinkamumo vartoti terminas („suvartoti iki”), pardavimas;
  • į apsauginę pakuotę įdėtų prekių, kurios netinkamos grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių ir kurių apsauginė pakuotė buvo pažeista po pristatymo, pardavimas;
  • prekių, kurios dėl savo pobūdžio po pristatymo gali būti neatskiriamai sumaišytos su kitomis prekėmis, pardavimas.

Pirkėjas gali pasinaudoti teise atsisakyti sutarties raštu ar kitoje patvariojoje laikmenoje (pvz., el. paštu) arba atsiųsdamas užpildytą formą, kurią galima rasti adresu https://ajurshop.lt/pasitraukimo-forma.pdf.

Teisę atsisakyti sutarties taip pat galima įgyvendinti išsiunčiant pranešimą apie sutarties atsisakymą paskutinę 14 dienų laikotarpio dieną.

Gavęs pranešimą apie sutarties atsisakymą, Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 dienų grąžina Pirkėjui visus iš Pirkėjo gautus mokėjimus pagal sutartį arba su ja susijusius mokėjimus, įskaitant transporto, pristatymo ir pašto išlaidas bei kitas išlaidas ir mokesčius. Pardavėjas grąžina mokėjimą tokiu pačiu būdu, kokiu Pirkėjas atliko savo mokėjimą. Pirkėjas taip pat gali susitarti su Pardavėju dėl kitokio grąžinimo būdo.

Pardavėjas neprivalo atlyginti Pirkėjui papildomų išlaidų, jei Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą pristatymo būdą nei Pardavėjo siūlomas pigiausias įprastas pristatymo būdas. Papildomos išlaidos – tai skirtumas tarp Pirkėjo pasirinkto pristatymo būdo kainos ir Pardavėjo siūlomo pigiausio įprasto pristatymo būdo kainos.

Atsisakius sutarties, pardavėjas neprivalo grąžinti pirkėjui mokėjimų, kol prekės jam nepristatytos arba kol pirkėjas neįrodo, kad prekės buvo išsiųstos atgal pardavėjui, išskyrus atvejus, kai pardavėjas pasiūlo atsiimti prekes asmeniškai arba per jo įgaliotą asmenį.

Pirkėjas privalo išsiųsti prekes atgal arba perduoti jas pardavėjui arba pardavėjo įgaliotam asmeniui perimti prekes per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo dienos. Šis terminas laikomas nepažeistu, jei prekės buvo perduotos išsiuntimui ne vėliau kaip paskutinę termino dieną.

Atsisakydamas sutarties pirkėjas padengia tik prekių grąžinimo pardavėjui arba pardavėjo įgaliotam asmeniui, turinčiam teisę priimti prekes, išlaidas, taip pat prekių, kurių dėl jų pobūdžio negalima grąžinti paštu, grąžinimo išlaidas.

Pirkėjas atsako už bet kokį prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl to, kad su prekėmis buvo elgiamasi ne tik tiek, kiek reikia prekių savybėms ir funkcionalumui nustatyti.

Alternatyvus ginčų sprendimas

Perkantis vartotojas turi teisę kreiptis į Pardavėją su prašymu dėl ištaisymo (el. paštu contact@ayurshop.eu), jei jo netenkina tai, kaip Pardavėjas išnagrinėjo jo skundą, arba jei jis mano, kad Pardavėjas pažeidė jo vartotojų teises. Jei Pardavėjas į šį prašymą atsako neigiamai arba neatsako per 30 dienų nuo jo išsiuntimo dienos, vartotojas turi teisę pateikti pasiūlymą dėl alternatyvaus ginčo sprendimo alternatyvaus ginčų sprendimo institucijai (toliau – AGS institucija). AGS institucijos yra institucijos ir juridiniai asmenys, įgalioti pagal AGS įstatymą. AGS įstaigų sąrašą galima rasti Europos Komisijos interneto svetainėje https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2.

Vartotojai taip pat gali pateikti skundą per RSO alternatyvaus ginčų sprendimo platformą, kurią galima rasti internete adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Alternatyviu ginčų sprendimu gali pasinaudoti tik vartotojas – fizinis asmuo, kuris, sudarydamas ir vykdydamas vartojimo sutartį, veikia ne verslo, darbo ar profesijos srityje. Alternatyvus ginčų sprendimas taikomas tik vartotojo ir pardavėjo ginčui, kylančiam iš vartojimo sutarties arba susijusiam su ja. Alternatyvus ginčų sprendimas taikomas tik nuotolinėms sutartims. Alternatyvus ginčų sprendimas netaikomas ginčams, kai ginčo vertė neviršija 20 EUR. Ginčų alternatyvaus sprendimo subjektas gali reikalauti, kad vartotojas sumokėtų mokestį už alternatyvaus ginčų sprendimo inicijavimą, bet ne daugiau kaip 5 EUR su PVM.

Teiginiai apie sveikatą ir maistingumą

Pagal 2006 m. gruodžio 20 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 1924 dėl teiginių apie maisto produktų maistingumą ir sveikatingumą ant maisto produktų negali būti jokių teiginių apie maisto produktų maistingumą ir sveikatingumą, išskyrus leidžiamus teiginius. Bet kokia informacija apie teiginius apie maistingumą ir sveikatingumą, pateikta Pardavėjo interneto svetainėje, yra tik laisvai prieinamos informacijos iš vietinių ir užsienio informacijos šaltinių rinkinys ir jokiomis aplinkybėmis nėra faktinio maisto produkto veikimo ar jo maistinio ir gydomojo poveikio įrodymas. Jei Pirkėjui reikalinga tiksli informacija, paremta ekspertiniais ir moksliniais tyrimais, svarbu konsultuotis su visais prieinamais ekspertų šaltiniais. Pirkėjas, prieš pradėdamas vartoti maisto produktą, visada turi pasikonsultuoti su gydytoju tiek dėl galimo teigiamo, tiek dėl nepageidaujamo poveikio.

Pardavėjo svetainėje pateikiami patarimai, informacija ir receptai nepakeičia gydytojo konsultacijos. Jie yra tik asmeninė Pardavėjo rekomendacija. Pardavėjas neatsako už neteisingą turinio interpretaciją. Pirkėjas pats atsako už savo sveikatą.

Visa Pardavėjo svetainėje pateikta informacija yra tik informacinio pobūdžio ir jokiu būdu nepakeičia gydytojo paskirto gydymo. Todėl Pardavėjas rekomenduoja dėl visų Pirkėjo sveikatos problemų konsultuotis su jį gydančiu gydytoju, ypač nėščioms ir krūtimi maitinančioms moterims, mažiems vaikams ar sunkiomis ligomis sergantiems žmonėms.