Prekių grąžinimas

Jei norite grąžinti prekes, galite atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos, nenurodydami priežasties.

Taip pat galite atsisakyti sutarties prieš pristatant prekes.

Kaip galiu grąžinti prekes?

Sutartį galite nutraukti raštu arba el. paštu. Prekėms grąžinti galite naudoti mūsų formą.

Prekes siųskite mūsų adresu AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovakija. Jei siuntinys siunčiamas su apmokėjimu už pristatymą grynaisiais pinigais, jis nebus priimtas.

Kaip vyksta grąžinimo procesas?

Sumokėtą sumą, įskaitant pristatymo išlaidas ir kitus mokesčius, grąžinsime ne vėliau kaip per 14 dienų. Mokėjimą grąžinsime tokiu pat būdu, kokiu sumokėjote už užsakymą. Jei pageidaujate, kad mokėjimas būtų grąžintas į jūsų banko sąskaitą, atsisakymo formoje nurodykite savo sąskaitos numerį.

Jei pasirinkote kitokį pristatymo būdą nei pigiausias įprastas pristatymo būdas, papildomos brangesnio pristatymo būdo išlaidos nebus grąžinamos.

Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Atkreipkite dėmesį, kad pirkėjas atsako už prekių vertės sumažėjimą ir sugadinimą.

Kada negalima atsisakyti sutarties?

Atsisakyti sutarties nenurodant priežasties negalima, jei prekes pirkote kaip verslo subjektas.

Taip pat negalima atsisakyti sutarties, kurios objektas yra:

  • nestandartinių prekių pristatymas;
  • prekių, kurios greitai genda arba greitai sugenda, pristatymas;
  • apsauginėje pakuotėje esančių prekių pristatymas, jei apsauginė pakuotė buvo pažeista po pristatymo.

Prekių keitimasis

Dėl techninių priežasčių negalime keisti prekių po pristatymo. Jei prekės jau pristatytos ir norite kitos, turite sukurti naują užsakymą. Grąžindami nepageidaujamas prekes, laikykitės tos pačios tvarkos, kaip ir atsisakydami sutarties.

Reklamacijos

Ar pristatyta prekė turi gamybos defektą, ar defektas išryškėjo per 24 mėnesių garantinį laikotarpį? Galite pareikšti reklamaciją dėl prekių.

Kaip pateikti prekių reklamaciją?

Reklamaciją (teises pagal atsakomybę už defektus) galite pateikti raštu arba el. paštu.

Prekes siųskite mūsų adresu AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovakija. Jei siuntinys siunčiamas su apmokėjimu už pristatymą grynaisiais pinigais, jis nebus priimtas.

Kaip vyksta reklamacijos procesas?

Ne vėliau kaip per 30 dienų nuo prekių gavimo jūsų reklamacija bus išnagrinėta, dažniausiai pakeičiant prekes arba grąžinant prekių pirkimo kainą.

Kitos reklamacijos nagrinėjimo galimybės yra šios: suremontuotų prekių perdavimas, pagrįstos nuolaidos nuo prekių kainos sumokėjimas, raštiškas kvietimas perimti reklamacijos vykdymą arba motyvuotas reklamacijos atmetimas.

Kas padengia reklamacijos išlaidas?

Prekių pristatymo išlaidas, susijusias su reklamacija, apmoka pirkėjas. Pripažintos reklamacijos atveju reklamacijos išlaidas apmoka pardavėjas, o sumokėtos pašto išlaidos bus grąžintos išnagrinėjus reklamaciją.