Sutartį galite nutraukti raštu arba el. paštu. Prekėms grąžinti galite naudoti mūsų formą.
Prekes siųskite mūsų adresu AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovakija. Jei siuntinys siunčiamas su apmokėjimu už pristatymą grynaisiais pinigais, jis nebus priimtas.
Sumokėtą sumą, įskaitant pristatymo išlaidas ir kitus mokesčius, grąžinsime ne vėliau kaip per 14 dienų. Mokėjimą grąžinsime tokiu pat būdu, kokiu sumokėjote už užsakymą. Jei pageidaujate, kad mokėjimas būtų grąžintas į jūsų banko sąskaitą, atsisakymo formoje nurodykite savo sąskaitos numerį.
Jei pasirinkote kitokį pristatymo būdą nei pigiausias įprastas pristatymo būdas, papildomos brangesnio pristatymo būdo išlaidos nebus grąžinamos.
Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Atkreipkite dėmesį, kad pirkėjas atsako už prekių vertės sumažėjimą ir sugadinimą.
Atsisakyti sutarties nenurodant priežasties negalima, jei prekes pirkote kaip verslo subjektas.
Taip pat negalima atsisakyti sutarties, kurios objektas yra:
- nestandartinių prekių pristatymas;
- prekių, kurios greitai genda arba greitai sugenda, pristatymas;
- apsauginėje pakuotėje esančių prekių pristatymas, jei apsauginė pakuotė buvo pažeista po pristatymo.
Reklamaciją (teises pagal atsakomybę už defektus) galite pateikti raštu arba el. paštu.
Prekes siųskite mūsų adresu AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovakija. Jei siuntinys siunčiamas su apmokėjimu už pristatymą grynaisiais pinigais, jis nebus priimtas.
Ne vėliau kaip per 30 dienų nuo prekių gavimo jūsų reklamacija bus išnagrinėta, dažniausiai pakeičiant prekes arba grąžinant prekių pirkimo kainą.
Kitos reklamacijos nagrinėjimo galimybės yra šios: suremontuotų prekių perdavimas, pagrįstos nuolaidos nuo prekių kainos sumokėjimas, raštiškas kvietimas perimti reklamacijos vykdymą arba motyvuotas reklamacijos atmetimas.
Prekių pristatymo išlaidas, susijusias su reklamacija, apmoka pirkėjas. Pripažintos reklamacijos atveju reklamacijos išlaidas apmoka pardavėjas, o sumokėtos pašto išlaidos bus grąžintos išnagrinėjus reklamaciją.